Dla kogo tworzymy hotel? – spójność koncepcji i projektu
Praca nad sukcesem sprzedażowym rozpoczyna się na etapie planowania inwestycji. Biznesplan inwestycji powinien zawierać założenia dotyczące koncepcji sprzedażowej i marketingowej – jak będzie pozycjonowany hotel, kto będzie gościem docelowym, kto jest konkurencją i co może być przewagą naszego hotelu. Koncepcja obiektu powinna być spójna z jego designem. To dla określonej grupy potencjalnych klientów architekt projektuje hotel. Inny będzie budynek z przeznaczeniem biznesowym, inny typowo resortowy. Ważny jest też wiek gości, sposób spędzania czasu, preferencje żywieniowe, a nawet język komunikacji. Spójność architektury, udogodnień i przekazu marketingowego są najważniejszymi gwarantami sukcesu sprzedażowego.
Dogłębne poznanie swojego klienta, jego potrzeb i preferencji pozwoli stworzyć produkt, który będzie adekwatną odpowiedzią na jego potrzeby.
Idea spójności powinna przyświe...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!