Obiekty typu SBU składają się z małych modułów biznesowych, dających dużą elastyczność. Są formatem, który może łączyć ze sobą trzy rodzaje powierzchni klasy A: magazynową i biurowo-socjalną, ale także wystawienniczą czy sprzedażową. Jest to idealna przestrzeń dla najemców dystrybuujących specjalistyczne produkty oraz małych firm z branży handlowej, dla których kluczowa jest bliskość miasta. Obiekty te doskonale się także sprawdzą w przypadku mniejszych sklepów internetowych.
30 lat historii
Magazyny SBU pojawiły się na polskim rynku magazynowym w II połowie lat 90. XX w. Pierwsze tego typu inwestycje powstały na terenie Warszawy w latach 1995–2000, a od 2004 r. pojawiały się także na innych głównych rynkach magazynowych (Poznań, centralna Polska oraz Górny Śląsk).
Rozwój segmentu SBU przyspieszył znacząco w 2008 r., kiedy to na rynek dostarczono blisko 140 tys. m2 powierzchni tego typu, zarówno na terenie stolicy, jak i w innych regionach Polski. Kolejne realizacje pojawiały się sukcesywnie w całym kraju, a każdego roku sektor ten powiększał się o kilkadziesiąt tysięcy m2. Najwięksi deweloperzy stopniowo...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!