Świadomy klient to nasz cel

Klient i dostawca usług muszą rozumieć, po co jest Facility Management

FACILITY

Choć FM nie ma bezpośredniego wpływu na decyzje związane z rozwojem biznesu, to jednak jego rola jest bardzo znacząca dla zachowania ciągłości biznesu i strategicznego wsparcia procesów pomocniczych. Jego cel stanowi dbanie o to, aby zapewnić bezpieczeństwo technologiczne i wysoką jakość pracy każdego rodzaju obiektów, od fabryk i magazynów począwszy, a na biurowcach czy obiektach data center kończąc. Jako dostawca usług z wieloletnim stażem FM Solutions zauważa, jak ważną funkcję edukacyjną i uświadamiającą pełni w organizacjach, zwłaszcza tych, które dopiero wykształcają swoje podejście do profesjonalnej obsługi procesów wsparcia. O poziomie świadomości klientów rozmawiamy z Grzegorzem Gałką, prezesem spółki FM Solutions. 

 

Jak wygląda obecnie rynek zamówień na usługi FM?

Pozytywne jest to, że już od jakiegoś czasu o wyborze dostawcy nie decyduje jedynie cena usługi. Klienci rozumieją, że rynek pracownika tak silnie wpływa nie tylko na ich własną działalność, ale również na działalność ich dostawców, że przeważnie są skłonni płacić rynkowe ceny usługi. To wielka zmiana, za którą idzie też wzrost jakości obsługi, dzięki czemu możemy zawsze utrzymywać na kontraktach kadrę mającą odpowiednią wiedzę i doświadczenie. 

Klienci bardziej poszukują również zaawansowanych usług, głównie szerokiego wsparcia technicznego i inżynieryjnego przy przeprowadzaniu dużych projektów budo...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy