Novoferm jest uznanym producentem bram przemysłowych, drzwi technicznych i produktów wspierających bezpieczny przeładunek towarów. Na polskim rynku działamy od ponad 30 lat – w tym czasie budowaliśmy naszą markę i renomę nie tylko na podstawie dobrej jakości produktów, ale także usług serwisowych, które sukcesywnie poszerzaliśmy i wzmacnialiśmy. W trzy dekady powstały nie tylko dwie fabryki Novoferm, ale także sieć serwisu i dystrybucji, która swoim zasięgiem obejmuje cały kraj. Stworzyliśmy jeden z największych serwisów tego typu w Polsce oparty na stałym i doświadczonym zespole technicznym, dzięki temu klienci otrzymują kompleksowe wsparcie. Warty podkreślenia jest także fakt, że serwis Novoferm obejmuje nie tylko nasze systemy, ale także produkty i systemy innych producentów. Dzięki temu klienci, którzy korzystają z naszych usług, mogą liczyć na serwisowe wsparcie Novoferm, które obejmuje: bramy przemysłowe różnego typu, rampy i doki przeładunkowe, uszczelnienia, szlabany i drzwi techniczne.
Novoferm gwarantuje klientom najlepsze produkty i usługi, w tym konserwacje i serwis na najwyższym poziomie. Dlatego pomagamy klientom nie tylko w przypadku wystąpienia awarii, ale także ustalamy i nadzorujemy przeglądy serwisowe (gwarancyjne i pogwarancyjne).
O tym, czym jest skuteczny i szybki serwis, czyli o pomocy dostępnej 24/7
Serwis Novoferm gwarantuje szybką i prostą obsługę opartą na jednym kanale komunikacji i jednym miejscu obsługi klienta. Równie szybki jest nasz czas reakcji na zgłoszenie klienta, który w przypadku awarii – wymagającej dojazdu do klienta – wynosi maks. do 48 h. Natomiast nasi konsultanci serwisowi to zespół złożony z doświadczonych techników Novoferm, którzy są dostępni pod telefonem 24/7 – służą zdalnym doradztwem i fachową wiedzą, aby znaleźć najszybsze i najkorzystniejsze dla klienta rozwiązanie problemu. Udzielają pomocy doraźnej (zanim na miejsce dotrze mobilna ekipa). Dodatkowo centrale sterujące bram i ramp (podłączone do sieci internetowej) informują serwis i klienta o zbliżającym się terminie przeglądu lub o konieczności wymiany określonych części (komunikat może być wysłany e-mailem lub przez SMS).
Serwis Novoferm oparty jest m.in. na systemie zarządzania zgłoszeniami, który usprawnia działania i ułatwia ich monitorowanie. System integruje wiele modułów, generuje numery zgłoszeń, informuje klientów o zmianie statusu sprawy, a także udostępnia historię działań. To usługa, która jest stale rozwijana i dostosowywana do potrzeb klientów. System umożliwia użytkownikowi, np. szefowi utrzymania ruchu, taką konfigurację konta, dzięki której może on śledzić status spraw zgłaszanych przez służby techniczne we wszystkich obiektach, za które odpowiada. Pozwala także na automatyczny monitoring stanów części zamiennych, takich jak segmenty i sprężyny skrętne, które są produkowane w podpoznańskim zakładzie Novoferm.
Ponadto klienci, którzy zdecydują się na podpisanie umowy serwisowej z Novoferm, mają zapewnione: uproszczone procedury i priorytetową obsługę serwisową (24/7), preferencyjne ceny za wykonane przeglądy serwisowe i naprawy, a także dodatkowy rabat na wszystkie części serwisowe. Umowa serwisowa z Novoferm obejmuje nie tylko serwis, ale także konserwacje bram przemysłowych oraz systemów przeładunkowych. Ponadto wszystkie kontrakty realizowane w ramach umowy są odpowiednio monitorowane i ofertowane, a także ujęte w harmonogramach planowanych wizyt konserwacyjnych, o których klient nie musi pamiętać – o ich realizację dba serwis Novoferm.
Wszechstronność i różne formy wsparcia klienta – serwis i przeglądy
Wiemy, że najlepszy serwis powinien uwzględniać różnorodne potrzeby klientów, dlatego usługi serwisowe Novoferm są wszechstronne, a to oznacza, że oprócz doraźnych napraw i usuwania awarii, oferujemy również: przeglądy, diagnostykę, konserwacje, modernizacje, sprzedaż części zamiennych i kompleksowe remonty systemów przemysłowych, a także montaż i demontaż bram, systemów przeładunkowych oraz drzwi technicznych. Serwisanci Novoferm sprawdzają m.in. części, które podlegają największemu obciążeniu i ulegają najszybszemu zużyciu.
Serwis i przeglądy – najważniejsze zalety według eksperta Novoferm:
- regularne przeglądy bram przedłużają żywotność systemów bramowych i minimalizują występowanie usterek, dzięki czemu mogą obniżyć ogólne koszty przyszłych napraw;
- systematyczne czynności konserwacyjne, jak uzupełnianie i wymiana oleju w rampach, przedłużają żywotność pomp hydraulicznych, zmniejszają awaryjność rampy przeładunkowej i liczbę nieplanowanych przestojów;
- od dobrego serwisu zależą niezakłócone procesy logistyczne, których istotną częścią jest bezawaryjna praca bram i ramp przeładunkowych;
- klient, który korzysta ze sprawdzonych usług serwisowych, nie martwi się o długie i nieplanowane przestoje czy kosztowne naprawy;
- dobry serwis i regularne przeglądy konserwacyjne, które obejmują także drzwi techniczne, nie tylko podnoszą bezpieczeństwo obiektu, ale także mogą podnieść wartość nieruchomości.
Novoferm Polska Sp. z o.o.
Novoferm Polska to jeden z czołowych europejskich dostawców systemów drzwi, bram i napędów. Oferuje szeroką gamę produktów do użytku prywatnego i przemysłowego, odpowiadających najwyższym normom bezpieczeństwa, komfortu użytkowania oraz współczesnego designu. W ofercie skierowanej do przemysłu i logistyki znajdują się m.in.: bramy segmentowe, bramy rolowane, bramy szybkobieżne, bramy przeciwpożarowe, systemy przeładunkowe, drzwi stalowe techniczne, drzwi przeciwpożarowe oraz system blokowania kół Calematic. Novoferm dostarcza produkty z jednego źródła – sprawdzone w praktyce, dopracowane technicznie i optymalnie dostosowane do siebie, dzięki czemu gwarantuje najwyższą efektywność i bezpieczeństwo ich działania. Od roku 2003 Novoferm jest częścią japońskiej Sanwa Group (należącej do Sanwa Holdings Corporation), światowego lidera w branży drzwi i bram.
www.novoferm.p