Czym spowodowana jest decyzja, aby rozpocząć remont i remodeling strefy food znajdującej się w Pasażu Starego Browaru?
Przede wszystkim uważnie obserwujemy trendy globalne dotyczące preferencji klientów centrów handlowych w zakresie nowych doświadczeń kulinarnych. Tę inwestycję przygotowujemy już od 3 lat i jest ona zgodna ze strategią Starego Browaru dotyczącą oferty gastronomicznej. W jej ramach dostosowaliśmy już food court znajdujący się w starszej części obiektu i dziś jest to miejsce oferujące typowy fast food. Z kolei na Dziedzińcu skupione są restauracje kelnerskie w stylu fine dining i fast casual. Tutaj zmieniamy jednego z kluczowych najemców, a nowe koncepty również wpiszą się w ten profil. Natomiast w Pasażu powstanie nowa jakość. Skala projektu jest na tyle duża, że stworzyliśmy dla niego osobną markę – Food Park.
To nowa kategoria produktu?
Wzorowaliśmy się na projektach typu food hall, jak choćby Mercado da Ribeira w Lizbonie. Takich miejsc w Europie Zachodniej jest wiele, znajdują się w unikalnych przestrzeniach, często postindustrialnych lub mających za sobą ciekawą historię. Na gruncie polskim przykładem jest Hala Koszyki.
Te projekty wyróżnia spora, wspólna strefa konsumpcyjna oraz otoczenie wielu małych restauracji i marek kulinarnych. My w Food Parku dodatkowo podzielimy przestrzeń, grupując określone gatunki i kuchnie, przez co łatwiej będzie tu znaleźć swój ulubiony...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!