Wellness wkracza do biur

ZARZĄDZANIE
Hamaki czy kapsuły do spania, tzw. sleeping pods, biurka do pracy na stojąco lub z bieżnią, stołówki serwujące organiczne posiłki, ścianki wspinaczkowe, pola do gry w mini golfa czy w końcu usługi spa i masaże dla pracowników.

To nie marzenia, a siedziby wielu globalnych marek, które z powodzeniem wprowadziły strategię wellness do swojej firmy. Według Global Wellness Institute światowy rynek corporate wellness jest już wart 40 mln dolarów i cały czas rośnie[1]. Dlaczego? Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracownika, wprowadzenie elastycznej pracy przesuwa się coraz wyżej na liście priorytetów współczesnych organizacji. Na czym dokładnie polega corporate wellness i jak tę strategię realizują polskie firmy?

Według raportu firmy CBRE „Wellness, poznaj biurową przyszłość” aż 74 proc. korporacji wdrożyło strategię...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy