Vistula i Wólczanka w Olsztynie

ZARZĄDZANIE
Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiego obiektu, podpisała umowę z dwoma markami, należącymi do Vistula Group S.A. Tym samym oferta mody męskiej w Galerii Warmińskiej powiększa się o Vistulę i Wólczankę. Dołączą one do takich marek z branży jak: Bytom, Lavard, Giacomo Conti, Recman, Kubenz oraz Pierre Cardin.

Vistula posiada trzy linie, z których każda skierowana jest do innego typu klienta. Kolekcja Lantier i Vistula to propozycje dla panów zobowiązanych do bardzo formalnego dress code. Vistula Red to mniej formalna linia osadzona głęboko w aktualny...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy