Jakie emocje wywołuje w Was nowa sytuacja biznesowa, w której się znaleźliście?
Tomasz Pałka: Z punktu widzenia budowania długofalowej strategii to niezwykle ważne, że Caverion został zakupiony przez organizację o profilu FM, a nie na przykład przez fundusz inwestycyjny, który miałby zupełnie inną strategię działania. Cieszę się zatem, że mogę współpracować z profesjonalistami, którzy znają specyfikę i problematykę rynku nie tylko z teorii. Ważne jest to, że widoczna dostrzegalna jest tutaj strategia długofalowa, która nie zakłada ani oszczędności, ani szybkiego wzrostu niezależnie od okoliczności.
Urszula Kruszewska: Przebieg transakcji zakupu był bardzo przyjazny i nie wywołał niepokojów w zespole, jak to często bywa przy tak dużych zmianach. Właściwie nie odnotowaliśmy przypadków żeby pracownicy z tego powodu odchodzili. Przeciwnie wielu z nich dzięki rozpoznawalności marki, zauważyło ogromną szansę na rozwój w nowych strukturach.
Największe obawy leżały po stronie klientów, którzy zastanawiali się, czy sprzedaż PORREAL nie wpłynie negatywnie na sposób obsługi bieżących kontraktów. Jednak patrząc na opinie o Strabag i jego specjalizacji, dość łatwo udało się nam przekonać ich, że w nowych okolicznościach łatwiej będzie choćby o większą dostępność usług świadczonych z jednej ręki, co z pewnością okaże się dla nich korzystne.
Łukasz Siudak: Co ważne, Strabag PFS stał się dzięki swojej strategii zakupów spółką bardzo zrównoważoną, która po konsolidacji stanie się jednym z liderów zintegrowanego FM w technice. PORREAL wzmacnia nas poprzez swoje kompetencje w obsłudze obiektów biurowych, w znacznej mierze zrealizowanych ze strategicznym partnerem spółką UBM. Z kolei Caverion to spółka o silnym profilu projektowym i instalacyjnym. Do tego dochodzi Strabag PFS,...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!