Jak do tej pory kształtowała się Pani kariera zawodowa i które z jej momentów uważa Pani za przełomowe?
Mam ponad 24 lata doświadczenia zawodowego. Na początku trafiłam do sprzedaży w branży hotelarskiej i do realizacji projektów w branży gastronomiczno-hotelarskiej. Hotelarstwo dało mi solidne podstawy w obsłudze klienta, które bardzo mi pomogły rozwijać się zawodowo po obu stronach procesu sprzedażowego. Przypadek sprawił, że mój klient zaoferował mi pracę na stanowisku zakupowym. Miało to miejsce w 2000 r., kiedy trafiłam do Działu Inwestycji firmy Tesco Polska. Tam przez 6 lat prowadziłam i rozwijałam dział Corporate Purchasing.
Była to prawdziwa szkoła życia, a jednocześnie okres, który najbardziej mnie rozwinął od chwili ukończenia studiów na SGH aż do momentu osiągnięcia poziomu senior managera.
Praca w Tesco dała mi podstawy w obszarze zarządzania zespołem, zarządzania projektem oraz wpłynęła na rozwój zarówno mój, jak i mojego zespołu w zakresie szeroko pojętych zakupów. Muszę przyznać, że zaawansowanie procesów zakupowych w Tesco w tamtych latach było wysokie, wiele dużych organizacji czy międzynarodowych korporacji nie ma nawet dziś takich procesów zakupowych, jakie funkcjonowały wtedy w tej firmie. W 2006 r. pojawiła się możliwość objęcia stanowiska dyrektora operacyjnego usług property w Tesco i zdecydowałam się podjąć to wyzwanie, pozostawiając zespół
ds. zakupów w dobrych rękach mojej następczyni.
To był właśnie ten moment, kiedy zdecydowałam o przejściu do zarządzania nieruchomościami i obsługi Facility Management. Oczywiście w zakupach również miałam kontakt z tymi usługami. Zajmowaliśmy się zakupem urządzeń, sys...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!