Skuteczne sposoby na zwiększenie odwiedzalności centrum handlowego w okresie wakacyjnym

PROPERTY

Początek maja 2021 r. to czas, w którym ponownie swoją działalność mogły rozpocząć sklepy w centrach handlowych. Dla wszystkich właścicieli oraz najemców tych obiektów był to okres związany z entuzjazmem i nadziejami na poprawę sytuacji po trudnym czasie lockdownu. Mimo wymagających rozmów pomiędzy właścicielami obiektów a najemcami, mających na celu wypracowanie satysfakcjonujących kompromisów biznesowych, najważniejszym celem było przywrócenie poziomu odwiedzalności sprzed pandemii.

Właściciele obiektów handlowych w pierwszej kolejności musieli zapewnić klientom odpowiednie bezpieczeństwo i komfort zakupów. Mieli oni o tyle trudne zadanie, że musieli również przekonać rządzących, że sklepy w centrach handlowych działają z zachowaniem reżimu sanitarnego i nie są miejscem, w którym dochodzi do rozprzestrzeniania się koronawirusa. Jak pokazuje czas, w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa wynajmujący i najemcy wykazali się wzorową współpracą, tworząc miejsca, w których klienci mogli czuć się bezpiecznie. Poza podstawowymi działaniami, takimi jak umieszczanie dozowników na płyn dezynfekujący, dezynfekcja przestrzeni wspólnych czy pilnowanie noszenia maseczek, wiele centrów handlowych zaangażowało się w tworzenie punktów szczepień, ab...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy