Odświeżone ekspozycje w Warszawie i Wrocławiu oraz nowo otwarty showroom w Gdańsku prezentują ofertę wszystkich marek należących do Grupy Kinnarps uzupełnioną o nowości produktowe. Wspólna kolorystyka wszystkich salonów oraz elementy identyfikacji wizualnej są zgodne z najnowszym międzynarodowym konceptem ekspozycyjnym marki, który będzie stopniowo obejmować kolejne lokalizacje w Polsce i na świecie.
Celem nowego pomysłu aranżacyjnego jest zaproszenie gości odwiedzających ekspozycje Kinnarps w interesującą podróż, podczas której mogą odkryć korzyści płynące ze współpracy z firmą - od kompleksowej oferty, poprzez holistyczne podejście do ergonomii, przykłady projektowania trwałych, ponadczasowych rozwiązań, aż po korzyści społeczne, środowiskowe i ekonomiczne ze zrównoważonego rozwoju i obiegu zamkniętego oferowanych produktów oraz rozwiązań. Dodatkowo w największych ekspozycjach w Warszawie i Wrocławiu, uwzględniono przykłady aranżacji przestrzeni dla placówek edukacyjnych i sektora opieki, w których również specjalizuje się marka Kinnarps.
Przyjęliśmy wspólne wytyczne, jak powinny wyglądać wszystkie nasze salony ekspozycyjne na świecie, niezależnie od swojej wielkości czy lokalizacji. Jednolita i czytelna identyfikacja wizualna wzmacnia wizerunek naszej marki jako nowoczesnego i profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań wnętrzarskich, a także gwarantuje klientom odwiedzającym nasz shoowroom jednakowo wysoki poziom obsługi. Nasze showroomy stanowią najbardziej widoczny element działalności firmy, dlatego zależy nam, aby były aktualną wizytówką naszych wartości oraz misji - Successful Interiors – komentuje Beata Osiecka, Prezes Zarządu Kinnarps Polska.
Kinnarps jako dostawca kompleksowych rozwiązań do środowiska pracy, doskonale zdaje sobie sprawę z aktualnych trendów dotyczących elastyczności rozwiązań aranżacyjnych. Odnowione Showroomy Kinnarps prezentują perspektywę biura przyszłości z wieloma rozwiązaniami do pracy hybrydowej – od stanowisk indywidualnych, poprzez przestrzenie do zadań zespołowych i projektowych, po miejsca do spotkań online. Ekspozycja ułatwia poznanie wszystkich możliwości prezentowanych rozwiązań, wypróbowanie ich na miejscu i doświadczenie zalet oferowanych produktów.
Uznaliśmy, że teraz, gdy środowisko pracy podlega dynamicznym przemianom, jest najlepszy moment, aby przygotować nasze showroomy na kolejne wyzwania. Uważamy, że nawet w dobie Internetu, gdy meble można obejrzeć w sieci, nic nie zastąpi osobistego spotkania i przetestowania konkretnych rozwiązań w ciekawie zaprojektowanej przestrzeni. Wszystkie showroomy Kinnarps są inspirującymi i przyjaznymi miejscami spotkań, w których można najlepiej poznać wartość współpracy z nami – dodaje Aleksandra Krawsz-Kubica, Marketing & PR Manager w Kinnarps Polska
Dodatkowo, aby ułatwić gościom zapoznanie się z kompetencjami, doświadczeniem oraz zaangażowaniem zespołu ekspertów, pilotażowo w Warszawie został wprowadzony elektroniczny kalendarz do umawiania wizyt w showroomie https://www.kinnarps.pl/showroomy-i-biura-handlowe/warszawa/
Kinnarps serdecznie zaprasza do odwiedzania swoich showroomów w nowej odsłonie!
Więcej na:
https://www.kinnarps.pl/o-kinnarps/prasa/showroomy-kinnarps-zapraszaja-po-metamorfozie/