Jak w dzisiejszych czasach budować silną pozycję usług sprzątania i czystości? Czy można zmienić jej postrzeganie w branży z usługi prostej na zaawansowaną?
Eduard C. Kutyma, prezes HAKO POLSKA: Podstawą jest edukacja. Nie tylko samej branży, ale również osób odpowiadających za zarządzanie budynkami komercyjnymi czy powierzchniami biurowymi. W ostatnich dekadach świadomość dotycząca tego, jak powinna wyglądać usługa profesjonalnego sprzątania, diametralnie się zmieniła, a firmy sprzątające same przeszły rewolucję w tym zakresie. Jednak nadal spotykamy się z przekonaniem, że sprzątać każdy może, wystarczy wziąć do ręki miotłę i mop… Nadal często marginalizuje się...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!