Od początku maja wyczuwalny jest nowy zapach. Unosi się swobodnie niczym zew wolności. Symbolizuje powrót do normalności, do czasów, gdy nie musieliśmy się zastanawiać nad tym, kiedy i czy w ogóle możemy wyjść ze swoich domów, aby spędzić trochę czasu „jak kiedyś”. Powrót do wolności wyboru w zakresie sposobu spędzania wolnego czasu, a także zwykłego poruszania i przemieszczania się. To pragnienie realizacji potrzeb towarzyskich, społecznych, po prostu ludzkich. Potrzebujemy być razem i przebywać między sobą, łakniemy kontaktu z innymi, chcemy się dzielić sukcesami i porażkami, wspólnie budować „nową normalność” – pojęcie, które już coraz częściej służy do określenia rzeczywistości, w jakiej przyjdzie nam żyć po erze COVID-19.
Od 4 maja mamy większą swobodę poruszania się. Cały kraj odetchnął z ulgą. Polacy ruszyli do miejsc kojarzonych z handlem, aby zaspokoić swoje wstrzymywane przez długi czas potrzeby zakupowe. Centra handlowe na nowo otworzyły się po kilkutygodniowej przerwie w funkcjonowaniu. Wielu na to czekało. Widać to w badaniach, jakie Polska Rada Centrów Ha...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!