Outlety FACTORY ze wzrostem sprzedaży i odwiedzalności

ZARZĄDZANIE
Centra FACTORY w Polsce zanotowały 5-procentowy wzrost sprzedaży. Odwiedzalność zwiększyła się o 3 procent, osiągając poziom ponad 6 mln klientów w ciągu pierwszego półrocza 2017.

Portfolio najemców w centrach FACTORY poszerzyło się o nowe marki z segmentu mody, sportu, akcesoriów i wyposażenia wnętrz, m.in. Guess, Reebok, Apart, czy Duka. NEINVER zarządza obecnie czterema centrami outlet w Polsce. W europejskim portfolio firmy znajduje się łącznie 15 outletówo łącznej powierzchni handlowej 539 0...

Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • Dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
  • ... i wiele więcej!

Przypisy