Każdą inwestycję w przestrzeń biurową rozpatrujemy przez pryzmat kosztów, zysków i strat. Głównie przyglądamy się pozycjom najmu oraz szeroko pojętego fit -outu, ignorując jego realną wartość, a także znaczenie w optymalizacji globalnych kosztów firmy związanych z ludźmi oraz efektywnością. Jak nie wpaść w pułapkę pozornych oszczędności i optymalizować budżet na aranżację biur?
Z badań British Council for Officess wynika, że 85% kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa stanowi utrzymanie zasobów ludzkich, w tym pensje i benefity. Wydatki związane z infrastrukturą techniczną oraz budynkiem to pozostałe 15% – co ciekawe, nakłady finansowe na aranżację meblową wynoszą niecałe 2%. Zaaranżowanie biura pochłania za...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!