Marka coworkingowa Brain Embassy wraz z NTT, właścicielem aplikacji mobilnej Blue Bolt, wprowadzają kolejne rozwiązania dla przestrzeni biurowych

FACILITY

Marka coworkingowa Brain Embassy wraz z NTT, właścicielem aplikacji mobilnej Blue Bolt, wprowadzają kolejne rozwiązania wpływające pozytywnie na user experience, umożliwiając bezdotykowe poruszanie się po przestrzeniach biurowych. Przyszli użytkownicy nowej lokalizacji BE Czackiego znajdującej się w samym Centrum Warszawy, zamiast kart dostępu będą używać smartfonów, co podwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu korzystania z budynku.

Dla marki Brain Embassy kluczowym kierunkiem rozwoju jest stawianie na innowacyjność, a także funkcjonalność oferowanych przestrzeni biurowych. – Naszą misją jest dostarczanie klientom nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą im usprawnić pracę, zyskując tym samym czas oraz zasoby na rozwój swojego biznesu. Omawiając projekt BE Czackiego od początku zakładaliśmy wdrożenie pomysłów opartych o technologię proptech. Chcieliśmy, aby nasz najnowszy coworking stał się prawdziwym biurem przyszłości. W tym celu już od paru lat współpracujemy z Blue Bolt, który jest przy okazji jednym z naszych najemców. Współpraca z firmą, która zna nasz produkt od środka, pozwala spojrzeć na niego w holistyczny sposób  – mówi Monika Kaczmarczyk, Managing Director w Brain Embassy.

Jak zapowiadają przedstawiciele firm, w nowej lokalizacji wprowadzone zostaną nie tylko dotychczas oferowane, ale również dodatkowe funkcjonalności aplikacji. – To już kolejny budynek naszego partnera, marki Brain Embassy, w którym zastosowany zostanie nasz systemem Blue Bolt. Dobrze znana warszawiakom dawna siedziba Teatru Kwadrat przy ulicy Czackiego 15/17, po modernizacji otrzyma nowe, bardzo ciekawe przeznaczenie. Cieszymy się, że nasze rozwiązanie tak dobrze wpisuje się w wyróżniający się na rynku charakter marki i strategię firmy. Projekt jest w fazie wdrażania, ale zdradzę, że w nieruchomości przy ulicy Czackiego będziemy wprowadzać innowacje niespotykane nigdzie indziejmówi Maciej Grabowski, pomysłodawca i właściciel Blue Bolt.
 


W nowej nieruchomości Brain Embassy najemcy zyskają możliwość komfortowego zawiadywania i współtworzenia przestrzeni pracy. Pierwszą kluczową zmianą jest wdrożenie udogodnień dla użytkowników, którzy korzystają nieregularnie z przestrzeni coworkingowej. Rozwiązanie polegające na przydzielaniu dostępów czasowych wyeliminuje mankament tradycyjnych recepcji i systemów kontroli dostępu. Oprócz tego, aplikacja mobilna Blue Bolt pozwoli najemcom Brain Embassy między innymi na bezkontaktowe zarządzanie windami i przejściami, a więc zdalne otwieranie drzwi, co usprawni przemieszczanie się wewnątrz budynku. Użytkownicy coworkingu z pomocą Blue Bolt będą mogli również w dowolnej chwili zarezerwować sale konferencyjne oraz stanowiska pracy z biurkami, co zdecydowanie upłynni ruch w coworkingu i pozwoli na wygodne korzystanie z przestrzeni. 

– Blue Bolt znamy od samego początku ich istnienia i bardzo cieszymy się, obserwując ich rozwój. Mogę z dumą powiedzieć, że dołożyliśmy do niego swoją cegiełkę, ponieważ na bieżąco dzieliliśmy się opinią na temat wprowadzanych przez nich rozwiązań. Fakt bezpośredniego wpływu na końcowy efekt daje nam jako klientom bardzo duży komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Dodatkowo elastyczność partnera oraz jego szybkość działania zdecydowanie usprawnia pracę nad aplikacją i pozwala w czasie rzeczywistym odpowiadać na nasze potrzeby. A to przekłada się na zadowolenie naszych najemcówstwierdza Piotr Kwiatkowski, Deployment Manager w Brain Embassy.

Wszystkie przestrzenie biurowe dynamicznie rosnącego portfolio nieruchomości Brain Embassy, wykorzystują obecnie ujednolicone rozwiązanie, zamiast osobnych metod łączenia z systemami kontroli dostępu. Najemcy mogą więc korzystać z przestrzeni w różnych lokalizacjach używając jedynie aplikacji mobilnej. Rozwiązanie to, jak informują jego twórcy, pozwala również na skuteczną ochronę danych osobowych w często uczęszczanych budynkach biurowych.

Przypisy