Kolejny Primark w Polsce na ostatniej prostej

News

Ruszają prace wykończeniowe w drugim salonie sieci Primark w Polsce, który zostanie już wkrótce otwarty w poznańskiej Posnanii. Lokal o powierzchni 3 500 mkw. został przekazany przez Apsys, właściciela obiektu, do dyspozycji najemcy w ubiegłym tygodniu.

Salon sieci Primark zajmie w poznańskiej galerii dwa poziomy zaaranżowane zgodnie z najnowszymi trendami i nowoczesnym konceptem sieci. Ta międzynarodowa marka jest uwielbiana zarówno przez fanów mody, jak i poszukiwaczy dobrych cen. W ofercie sieci znajdują się produkty mody damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bielizna oraz wyposażenie domu.

- Otwarcie sklepu Primark w Posnanii doskonale uzupełnia ofertę obiektu i jest kolejnym potwierdzeniem jego silnej pozycji, jako najważniejszego centrum zakupowo-lifestylowego w Wielkopolsce. Dlatego właśnie Posnania została wybrana przez sieć jako interesująca i pożądana lokalizacja – mówi Marek Błędowski, Wiceprezes i Dyrektor Handlowy w Apsys Polska. Przekazanie lokalu przedstawicielom sieci Primark to kolejny krok milowy na drodze do otwarcia sklepu – dodaje.

Powierzchnia całkowita salonu Primark wyniesie blisko 5 000 mkw., w tym 3 500 mkw. zajmie sala sprzedaży. Aby spełnić wymagania marki lokal został gruntownie przygotowany przez właściciela centrum m.in. w zakresie techniczno-instalacyjnym. Niezbędne były prace konstrukcyjne, murowe oraz instalacyjne. W dwupoziomowym lokalu powstała wewnętrzna klatka schodowa, a także dodatkowe schody ruchome. Zamontowano również instalacje tryskaczowe, oddymiające i kanalizacyjne. Na dachu centrum wykonano konstrukcje pod urządzenia niezbędne do funkcjonowania salonu.

- Jesteśmy przekonani, że dzięki wysiłkowi, który włożyliśmy w przygotowanie salonu, spełnił on wszystkie oczekiwania najemcy, a wkrótce odpowie także na oczekiwania klientów, którzy będą w nim robić zakupy. Otwarcie Primarku dopełni kompleksową ofertę Posnanii, przyciągnie do galerii kolejne grupy klientów i pozytywnie wpłynie na funkcjonowanie również innych marek oraz całego centrum – podsumowuje Maciej Wróblewski, Wiceprezes w Apsys Polska.

..

Posnania to nowoczesny obiekt handlowo-rozrywkowy otwarty w 2016 roku. Rocznie centrum odwiedza 12,5 miliona osób. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. To również jedna z flagowych inwestycji firmy Apsys Polska. APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 25 obiektów handlowych zlokalizowanych w 16 największych miastach w kraju. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w kategoriach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.

Przypisy