Jak wygląda świadomość klientów z poziomu C-Suit, gdy chodzi o kształtowanie strategii miejsca pracy w ich organizacji?
Świadomość całych organizacji zdecydowanie rośnie. Mogę też stwierdzić z całą pewnością, że coraz więcej przedstawicieli zarządów zaczyna rozumieć, jakie przełożenie na efektywność, elastyczność i wydajność pracy niesie za sobą tworzenie jakościowego środowiska pracy. CBRE jest prekursorem w zakresie świadczenia usług z obszaru workplace w Polsce i wyraźnie widzimy trend wzrostowy zainteresowania tą usługą.
Wciąż jednak jest wiele do zrobienia, jeśli chodzi o edukację rynku, dlatego od 2017 roku prowadzimy konkurs OFFICE SUPERSTAR, którego celem jest nagrodzenie najlepszych aranżacji biurowych w Polsce, a także promowanie dobrych rozwiązań i odpowiedniego podejścia w tym temacie. W korporacjach i dużych organizacjach o zasięgu międzynarodowym na ogół poszukuje się wiedzy na temat zasad najlepszego funkcjonowania miejsca pracy, gorzej jest z lokalnymi firmami, które wciąż jeszcze nie mają wizji, jak najlepiej wykorzystać rewolucję, która dokonuje się w obszarze biurowym do wsparcia swojej strategii.
Gdyby było tak, że każdy projekt biurowy można zaimplementować w każdej organizacji, dziedzina workplace managementu nie byłaby sztuką i nie wywoływałaby tylu kontrowersji.
A czy sam pracownik wie już, czego oczekiwać od pracodawcy w tym zakresie?
Dokładnie pamiętam c...
Czasopismo jest dostępne dla zalogowanych użytkowników.
- Dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
- ... i wiele więcej!